طراحی وب سایت پیامک به سبک رادیو کویت! - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا همچون سوارانند که در خوابند و آنان را مى‏رانند . [نهج البلاغه]

پیامک به سبک رادیو کویت!

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 94/6/23 10:56 عصر

 

من سیمکارت همراه اول دارم. امروز پیامکی تبلیغاتی برایم آمده که نوشته بود آموزش پیامکی بیلیارد. به دوستم گفتم این همراه اول و شرکت های مشابه آن هم دیگر سوراخ سنبه ای در زندگی مشترکانشان نمانده است که به آن سر نزنند که پولی در بیاورند. از دستورالعمل های اخلاقی مرحوم آیت الله بهجت گرفته تا آموزش بیلیارد!

همکارم خندید و گفت: اینا مثل رادیو کویت هستن.

گفتم: رادیو کویت!؟

گفت: آره. یه زمانی رادیو کویت گوش می کردم [لابد برای تقویت مکالمه ی عربی]. مثلا یه کم مانده به اذان یه ترانه ی مشتی پخش می کرد اونم خواننده ی زن. بعد اذان و بعد هم یک سخنرانی مذهبی و بعد دوباره برای تلطیف فضا، یه ترانه ی دیگه.

خندیدم و گفتم: همه ی سلیقه ها را لحاظ می کنند دیگه. همکارم گفت: حالا چه جوری می خوان آموزش بدن؟

گفتم: والا چه عرض کنم.

 





کلمات کلیدی : همراه اول، پیامک، ترانه، شرکت های تبلیغاتی، رادیو کویت، آیت الله بهجت، آموزش بیلیارد، خواننده زن