طراحی وب سایت دوره ی آشنایی با شعر سهراب سپهری - کوهپایه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به پسر خود محمد بن حنفیه فرمود : ] پسرکم از درویشى بر تو ترسانم . پس ، از آن به خدا پناه بر که درویشى دین را زیان دارد و خرد را سرگردان کند و دشمنى پدید آرد . [نهج البلاغه]

دوره ی آشنایی با شعر سهراب سپهری

ارسال‌کننده : محمد رضا آتشین صدف در : 93/9/28 1:33 عصر

چند روزه به این فکر افتادم که یه دوره دربار? آشنایی با شعر و زبان و ذهن سهراب شاعر خاموش پرهیاهوی محبوبمان برگزار کنم. به این صورت که چند جلسه صحبت کنم و فایل رو ضبط کنم و بذارم برای دانلود. ماجرا از اینجا آغاز شد که دوستی محبوب برای من مدتی پیش از من پرسید که از کجا باید شروع کند و چه کتاب ها یا مقالاتی را باید بخواند تا شعر سهراب ارتباط برقرار کند و لذت ببرد؟

به نظر تو این دوره مفیده برگزار کنیم؟ استقبال میشه؟ (روم به دیفال) اگه پولی باشه چی؟ تو شرکت می کنی؟

 

سهراب سپهری




کلمات کلیدی :